Dag 4 Harrods och Kew Garden


Dag 4 skulle vi till Harrods, och för att inte bara fara i underjorden hela tiden tog vi en promenad genom hyde park.
Tyvärr blev det inga bilder från just harrods.
Men efter Harrods åkte vi lite längre ut från London. Till Kew Garden en stor park med flera stora växthus i.













Tyvärr är Kew Garden stort och vi han inte med hela. kanske 1/4.
Men vi hoppas komma dit en annan gång för att se mer.

Påväg Hem igen
i regnet


Hemma på whiteleys köpcenter


Dagen efter åkte vi hem så där har jag inga bilder från. Men detta är i stora drag vad vi gjorde när vi inte åt och sånt.


Kommentarer
Evelina

Riktigt många fina foton Johan! Du är blir bara bättre och bättre på detta tycker jag! Man ser ju helt klart skillnad från de första foton som du tog med din kamera tycker jag =)



Diggar de där träden med konstiga växter på =) riktigt läckra =) OCH det 4:e fotot innan slutet på den starkt rosa blomman var riiiiktigt nice! Sheeet!

Och så tycker jag att fotona på Mathilda där var grymt söta! Åh ni har så fina barn! =)



och just ja, grymt paraply! ;)



Och Becca ser bara äldre och äldre ut hehe =) Hon är så stor nu, Becca bus =)



Kramar

2011-07-25 | 17:02:44
URL: http://silverninas.se
Evelina

hehe ja, jag tror jag ska uppgradera min blogg lite med =) hehe det är kul =)



kramar

2011-07-25 | 17:40:12
URL: http://silverninas.se
yo

jätte fin blogg:)

2011-07-25 | 18:51:49
URL: http://yosirinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Namn: Johan Faag
Bor: Småland
Ålder: 33 år

Övrigt: En blogg med mycket bilder och inte så mycket text


RSS 2.0