Model för en minut

Provade mina nya grejor. blixtar och bakgrund på min Dotter. Detta är en av de första bilder.

Här om dagen dök grejorna upp på posten. Mina fotostudio blixtar samt en vit bakgrund som jag beställt. Och som vanligt får min super model till Dotter ställa upp som provmodel. Hon är verkligen duktig på de. Som ni ser är det ganska Kallt där nere i källaren som jag riggat upp min lilla studio, så becca fick ha jackan på sig denna gången. snart i en nära framtid ska det testas ordentligt.


Kommentarer
Mia

Det är min fina modell!!! Hon är så fin <3

2011-01-01 | 22:14:03
URL: http://madebyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Namn: Johan Faag
Bor: Småland
Ålder: 33 år

Övrigt: En blogg med mycket bilder och inte så mycket text


RSS 2.0